Shipping Info
ΕΛΛΑΔΑ
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδος με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.
Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι ο χρόνος που απαιτείται για να ετοιμαστεί η παραγγελία, να συσκευαστεί και να τιμολογηθεί ώστε να είναι έτοιμη προς αποστολή. Ο μέσος χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες αν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης από τη στιγμή που θα αποσταλλεί η παραγγελία σας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τον όγκο τον παραγγελιών, αλλά και τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν οι μεταφορικές εταιρείες. Για απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές 1-2 εργάσιμες επιπλέον.
Κόστος αποστολών:
Για παραγγελίες όπου το κόστος αγοράς είναι μεγαλύτερο των 89€ και το βάρος των προϊόντων παραμένει λιγότερο από 2kg ΔΕΝ υπάρχει επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς.
Για παραγγελίες όπου το κόστος αγοράς των προϊόντων δεν ξεπερνά τα 89€ και το βάρος τα 2kg το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής:
- Στην Ατιική: 3,30€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 0,80€.
- Νησιώτικοι προορισμοί: 3,60€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 1,00€.
- Δυσπρόσιτες περιοχές: 7,00€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 1,50€.
Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στο 1,00€ έξτρα στο κοστός των αποστολων.
*Σημαντική σημείωση για την καλοκαιρινή περίοδο:
Λόγω του εξαιρετικά αυξημένου κόστους διανομής την καλοκαιρινή περίοδο σε Ζάκυνθο, Κέρκυρα, Λευκάδα, Μύκονο, Ρόδο, Σαντορίνη, για το χρονικό διάστημα από 17/06/24 έως 15/10/24 εισάγεται πρόσθετο τέλος διακίνησης 5€ ανά αποστολή, εάν η παράδοση γίνει στο χώρο σας. Διαφορετικά, μπορείτε να παραλάβετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier.
Η παραπάνω χρέωση ισχύει για τους κάτωθι ΤΚ:
Ρόδος: 85002, 85100, 85101, 85102, 85103, 85104, 85106, 85107, 85108, 85109, 85110, 85111, 85131, 85133, 85600, 85800.
Μύκονος: 84600
Σαντορίνη: 84009, 84700, 84701, 84702, 84703, 84709
Κέρκυρα: 49081, 49080, 49083, 49084, 49100, 49150
Ζάκυνθος: 29090, 29091, 29092, 29100
Λευκάδα: 31080, 31081, 31082, 31083, 31100
DOOR TO SERVICE POINT (D2SP)
Η υπηρεσία D2SP της Γενικής Ταχυδρομικής σου δίνει τη δυνατότητα να παραλάβεις το δέμα σου από ένα κατάστημα του δικτύου της στη γειτονιά σου με μειωμένο κόστος αποστολής. Το κόστος αποστολών για την υπηρεσία Door to Service Point (D2SP) διαμορφώνεται ώς εξής:
Για παραγγελίες όπου το κόστος αγοράς των προϊόντων δεν ξεπερνά τα 89€ και το βάρος τα 2kg το κόστος μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής:
- Στην Ατιική: 2,30€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 0,70€.
- Νησιώτικοι προορισμοί: 2,40€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 0,90€.
Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στο 0,50€ έξτρα στο κοστός των αποστολων.
*Σε περίπτωση αλλαγής της υπηρεσίας όπου τελικά η παράδοση πραγματοποιείται στο χώρο του παραλήπτη, η προσαύξηση απί της βασικής χρέωσης ανέρχεται σε 1,30€
ΚΥΠΡΟΣ
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται στην Κύπρο με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.
Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι ο χρόνος που απαιτείται για να ετοιμαστεί η παραγγελία, να συσκευαστεί και να τιμολογηθεί ώστε να είναι έτοιμη προς αποστολή. Ο μέσος χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες αν όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης από τη στιγμή που θα αποσταλλεί η παραγγελία σας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραπάνω χρόνοι μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τον όγκο τον παραγγελιών, αλλά και τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν οι μεταφορικές εταιρείες.
Κόστος αποστολών:
Για παραγγελίες όπου το βάρος δεν ξεπερνά τα 2kg το κόστος μεταφορικών ανέρχεται σε 15,00€, κάθε επιπλέον kg χρεώνεται 4,50€.
Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 5,00€ έξτρα στο κοστός των αποστολων.
GLOBAL
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί μέσω Express Courier ή μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων ανάλογα με την τοποθεσία σας. Τα έξοδα αποστολής και οι υπηρεσίες θα διαφέρουν ανάλογα με το βάρος του πακέτου και τον προορισμό της χώρας. Παρακαλείστε να υπολογίσετε 3-10 εργάσιμες ημέρες για την παράδοση των παραγγελιών που αποστέλλονται διεθνώς. Σημειώστε επίσης ότι η διεύθυνση αποστολής & το email που παρέχετε είναι έγκυρα και σωστά. Οι χρόνοι παράδοσης είναι προσδοκίες που δεν μπορούμε να εγγυηθούμε σε περίπτωση κακών καιρικών συνθηκών ή απεργιών. Θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε στο info@hittheroad.gr.
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση ο υπεύθυνος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
- Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
- Σε περιόδους αιχμής (π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
- Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά καταχωρημένα.
- Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων, έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται και ΦΠΑ 24%.
Μη παραλαβή παραγγελίας
Σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γίνει παραλαβή της παραγγελίας από την εταιρεία ταχυμεταφορών, τα προϊόντα επιστρέφονται στην εταιρεία μας. Εάν εντός 1 μήνα, δεν ζητηθεί η εκ νέου αποστολή της παραγγελίας, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην επιστρέψει το προϊόν στον πελάτη . Σε περίπτωση που στο ανωτέρω χρονικό περιθώριο (1 μήνας), ζητηθεί εκ νέου η αποστολή της παραγγελίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
GREECE
All orders are shipped within Greece with the partner company Geniki Taxydromiki.
The order processing time is the time required to prepare the order, pack it and invoice it so that it is ready for shipment. The average order processing time is 1-2 working days if all products are available. Indicative delivery time from the time your order is shipped, is 1-3 business days. The above days may increase depending on the volume of orders, but also the delays that shipping companies may have. For inaccessible areas is 1-2 working days extra.
Shipping costs:
For orders where the purchase cost is over than 89€ and the weight of the products remains less than 2kg there is NO shipping cost charge. For orders where the purchase cost of the products does not exceed 89€ and the weight is less than 2kg the shipping costs are as follows:
- Attiki: 3,30€, each additional kg is charged 0,80€.
- Island destinations: 3,60€, each additional kg is charged 1,00€.
- Inaccessible areas: 7,00€, each additional kg is charged 1,50€.
The cost of cash on delivery is 1,00€ extra to the cost of the shipment.
*Important note for the summer season
Due to the extremely increased distribution costs during the summer season in Zakynthos, Corfu, Lefkada, Mykonos, Rhodes, Santorini, for the period from 17/06/24 to 15/10/24 an additional handling fee of 5€ per shipment is introduced, if the delivery is made at your place. Otherwise, you can pick up yourself from the courier shop.
The above charge applies to the following TCs:
Rhodes: 85002, 85100, 85101, 85102, 85103, 85104, 85106, 85107, 85108, 85109, 85110, 85111, 85131, 85133, 85600, 85800.
Mykonos: 84600
Santorini: 84009, 84700, 84701, 84702, 84703, 84709
Corfu: 49081, 49080, 49083, 49084, 49100, 49150
Zakynthos: 29090, 29091, 29092, 29100
Lefkada: 31080, 31081, 31082, 31083, 31100
DOOR TO SERVICE POINT (D2SP)
The D2SP service of General Post gives you the opportunity to pick up your parcel from one of its network stores in your neighbourhood at a reduced delivery cost. The shipping costs for the Door to Service Point (D2SP) service are as follows:
For orders where the purchase cost of the products does not exceed 89€ and the weight is 2kg the shipping cost is as follows:
- Atiki: 2,30€, each additional kg is charged 0,70€.
- Island destinations: 2,40€, each additional kg is charged 0,90€.
The cost of cash on delivery is 0,50€ extra on top of the cost of the shipment.
*In case of a change of service where the delivery is finally made at the recipient's premises, the surcharge from the basic charge is 1,30€.
CYPRUS
All orders are shipped in Cyprus with the partner company Geniki Tachidromiki.
The order processing time is the time required to prepare the order, pack it and invoice it so that it is ready for shipment. The average order processing time is 1-2 working days if all products are available. Indicative delivery time from the time your order is shipped, is 1-3 business days. The above times may increase depending on the volume of orders, but also the delays that shipping companies may have.
Shipping costs:
For orders where the weight does not exceed 2kg the shipping cost is 15,00€, each additional kg is charged 4,50€.
The cost of cash on delivery is 5,00€ extra on top of the shipping cost.
GLOBAL
Your order will be shipped via Express Courier or via Greek Postal Services depending on your location. Shipping charges and services will vary based on package weight and country destination. Please allow 3-10 business days for orders shipped internationally to be delivered. Also note that the shipping address & email you provide is valid and correct. The delivery times are expectations that we can’t guarantee in case of bad weather conditions or strikes. You will receive an email with your tracking number just after your order is dispatched. For any clarification please contact info@hittheroad.gr.
ODER DELAY
Any delay in your order may be due to one of the following reasons:
- The product you have ordered has already been discontinued and is not available. In the products available through our online store many times there is the phenomenon of a supplier to announce unannounced that he is discontinuing some products. In this case too, our online store manager will contact you in order to provide you with alternatives.
- When extreme weather conditions or strikes occur and generally in cases of force majeure that affect the smooth transport and delivery.
- During peak periods (e.g. Christmas, Easter, Halloween).
- Finally, in any case where it is not possible to contact you (by phone or email) to address any problems , regarding your order or payment of your order.
- The above charges include freight insurance, packaging costs where applicable and VAT 24%.
NON-RECEIPT OF ORDER
If for any reason the order is not received by the courier company, the products are returned to our company. If within 1 month, no request to resend the order is made, our company reserves the right not to return the product to the customer. In the event that within the above time frame (1 month), the customer is requested to resend the order, the customer will be charged with the shipping costs.