Return / Refund Policy

ΑΛΛΑΓΕΣ

Oι αλλαγές γίνονται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.
Κατόπιν επικοινωνίας μέσω email στο info@hittheroad.gr, σας αποστέλλουμε νέο προïόν και εσείς δίνετε χέρι με χέρι στον μεταφορέα το προïόν που θέλετε να αλλάξετε.

Τα έξοδα αποστολής για την πρώτη αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Tο προïόν θα πρέπει να είναι στην κατάσταση που το παραλάβατε, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί και με τις ετικέτες του.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΗ

Οι πελάτες μας διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβαν τα προϊόντα.

Σε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει e-mail στην διεύθυνση info@hittheroad.gr. Κατόπιν συνεννόησης, ο πελάτης αποστέλλει το δέμα στην διεύθυνση Βασιλίσσης Σοφίας 33,  Κερατέα, Τ.Κ. 19001.

Η απόδειξη θα πρέπει να συνοδεύει το προιόν επιστροφής. Μόλις παραλάβουμε το προιόν και ελεγχθεί η κατάστασή του, θα προβούμε σε πίστωση του ποσού στον λογαριασμό σας.
Θα χρειαστούμε: ονοματεπώνυμο δικαιούχου, IBAN και όνομα τραπέζης που θα γίνει η κατάθεση του ποσού.

Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών σας επιβαρύνουν εξ'ολόκληρου, ασχέτως εταιρείας courier που θα επιλέξετε.

Στον λογαριασμό σας θα πιστωθεί μόνο το ποσό των επιστρεφόμενων προϊόντων και όχι τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας, αν αυτά έχουν χρεωθεί.

CHANGES

Changes are made within 30 days from the date of delivery.
After contacting us via email at info@hittheroad.gr, we send you a new product and you hand over the product you want to change to the carrier.

The shipping costs are FREE for the first time.
The product must be in the condition you received it, unused and with its tags.

RETURNS / CANCEL

Our customers reserve the right to return the products purchased within 14 days from the date they received the products.

In case of return the customer should send an e-mail to info@hittheroad.gr. Upon request, the customer sends the parcel to the address Vasilissis Sofias 33, Keratea, P.C. 19001.

The receipt must accompany the returned product. Once we have received the product and checked its condition, we will credit the amount to your account.
We will need: name of the beneficiary, IBAN and name of the bank where the amount will be deposited.

The shipping costs of the refunds will be borne by you in full, regardless of the courier company you choose.

Only the amount of the returned products will be credited to your account and not the shipping costs of the original order, if they have been charged.